Căutăm pe cineva care ne-a căutat pe Google într-un mod isteț, astfel încât să ne atragă atenția. Ne dai o mână de ajutor să găsim această persoană? La Canopy credem mult în creativitate. Inclusiv în campaniile de performance marketing creativitatea este esențială, te ajută să te remarci și să fii ținut minte de către publicul tău țintă. Astfel că în echipa Canopy întotdeauna creativitatea a fost un atu. În urmă cu aproape doi ani, Carmen, fosta noastră colegă care acum face parte din echipa eMag, ne impresiona prin creativitatea ei, cu o temă făcută în cadrul proiectului Online Marketing Academy. În urmă cu cateva zile, cineva a făcut următoarele căutări pe Google:
Ne dorim să ajungem la persoana care a făcut aceste căutări, pentru a ne impresiona și la interviu așa cum ne-a surprins prin modul creativ de a viza unul din job-urile deschise la Canopy. Dacă ești persoana care a făcut aceste căutări pe Google, te rugăm să ne scrii un e-mail cu textul care lipsește din imaginea de mai sus, la adresa haisus@canopy.ro. Dacă nu ești tu, am aprecia sprijinul tău printr-un share al acestui articol.
Blog
Căutăm pe cineva care ne caută
Citește și alte articole asemănătoare:
Trends pentru 2025. Ce schimbări se anunță în piața de social media
Dacă te-ai întrebat cum va arăta social media în 2025, vestea bună e că ne așteaptă niște schimbări super interesante! Platformele evoluează, iar modul în care interacționăm online devine din ce în ce mai smart și mai personalizat. Hai să vedem ce urmează! 1. AI pentru content creation În 2025,...
Video marketing pentru promovarea de Crăciun
Ai început reclamele pentru perioada sărbătorilor de iarnă? Dacă nu, acesta este apelul tău de trezire pentru a începe! Black Friday a fost ziua în care au început cumpărăturile de sărbători și este prima zi în care multe magazine încep să-și schimbe culoarea de la roșu (pierdere) la negru (profit), până...
Campanii cu efect îndelungat în perioada sărbătorilor. Focus pe YouTube.
Ce vrea fiecare business în perioada sărbătorilor? În general, vânzări și profit, cu cât mai mari cu atât mai bine. Cum ai putea însă să atragi nu doar vânzări și clienți noi, ci și să rămâi top of mind pentru aceștia? O soluție e sa integrezi YouTube și video-urile în...
Cerul e limita de jos.
Când lucrezi cu oameni cu idei mărețe.
Tot mai relevanți,
tot mai sus.
E important să nu uităm niciodată de unde am plecat. Dar, poate la fel de important, e să nu ratezi unde poți să ajungi. De la primul proiect, plănuim să-ți arătăm cât de sus putem ajunge prin Performance Marketing.